De offertes en facturen worden verstuurd, data worden verwerkt, de post, e-mail en mailings worden verzorgd en ook het agendabeheer en planning kan geregeld worden. Vergaderingen worden genotuleerd, voorbereid en uitgewerkt. Presentaties in PowerPoint worden verzorgd en bijeenkomsten worden georganiseerd. Nieuwsbrieven worden gemaakt of ik kan je administratief ondersteunen bij werving en selectie. Ook houd ik graag de website up-to-date.
Agendabeheer
– Het beheer van uw agenda
Correspondentie
– E-mail boxen beheren (ophalen, afhandelen en doorsturen van (elektronische) post, – Versturen van informatie of nieuws naar uw klanten of leden.
Organisatie
– Het organiseren van bv. een meeting, barbecue, borrel, bedrijfsbezoek
Projectsecretaresse
– Alle secretariële werkzaamheden voor tijdelijke projecten.
Vergaderingen/bijeenkomsten
– Plannen van de vergadering/bijeenkomst, verzorgen van uitnodigingen, locatie enz.
– notuleren en uitwerken vergaderingen